Irodabútorok beszerzése

Irodabútorok beszerzése

Tisztelt Leendő Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság „Irodabútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése – 2024” nyílt közbeszerzési eljárást követően, keretmegállapodást kötött (KM01BUTR24) 2025. július 29-én többek között az IRODA 2000 Kft.-vel a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, valamint a közbeszerzési rendszerhez önként csatlakozó intézmények részére. A rendelkezésre álló keretösszeg nettó 50.000.000.000,- Ft + ÁFA, azaz nettó ötvenmilliárd forint + ÁFA. Időtartama: a keretmegállapodás a hatályba lépéstől (2025. július 29.) a keretösszeg kimerüléséig vagy a keretmegállapodás tárgya szerinti új közbeszerzési eljárás eredményeként kötendő keretmegállapodás hatálybalépéséig, de legfeljebb 48 hónapig tart. A keretmegállapodás tárgya a műszaki leírásnak megfelelő irodabútorok (vezetői és operatív), ülőbútorok (vezetői és operatív), egyéb más intézményi bútorok, kiegészítő termékek, illetve kapcsolódó szolgáltatások teljesítése. Az IRODA 2000 Kft. közös ajánlattevőként a Gyulai Fafém Zrt.-vel együttesen található meg a Központosított Közbeszerzési Portálon (továbbiakban KEF Portál). Az IRODA 2000 Kft. termékeit a Szállítók nevére szűrve tekinthetik meg. Gyártóink többek között az Antares Hungary Kft., a Sellaton Design Kft. és a Stulwerk Kft., de természetesen a Gyulai Fafém Bútor Zrt. termékeit is lehetőségünk van szállítani.

Keretmegállapodás azonosító: KM01BUTR24
Szerződés azonosítónk: KM0104BUTR24
Központosított szállítói azonosító számunk: SZ-201384

Termékeink:

Operatív irodabútorok (munkatársi asztalok, irodai tárolóbútorok, konténerek, tárgyalóasztalok) 8 féle irodabútor család:

- Vezetői irodabútorok (vezetői asztalok, tárolóbútorok, konténerek, tárgyalóasztalok) 5 féle bútorcsalád
- Munkatársi és vezetői munkaszékek (forgószékek)
- Fémvázas, favázas tárgyalószékek, étkezőszékek, karszékek irodákba, étkezőkbe lobby terekbe
- Kárpitos ülőbútorok, fotelek, kanapék, padok:
- Irodai kiegészítő bútorok (polcok, monitortartók, számítógéptartók, térelválasztók, előadói bútorok, stb.)

Az IRODA 2000 Kft. önálló cégként, önálló szállítóként és számlázásra jogosultként van jelen a portálon és a keretszerződésben, tehát a gyártók kizárólag a KEF portálon megjelölt Szállítókon keresztül tudják Partnereiknek a termékeiket a keretszerződésnek megfelelően beszállítani. Így kérjük, hogy igény esetén ne a gyártókkal vegyék fel a kapcsolatot, hanem Cégünkkel.

Az Iroda 2000 Kft-nél az alábbi munkatársaink várják megkeresésüket:

Dobos Zsuzsa
közbeszerzési referens
zsuzsa@iroda2000.hu
+36 30 526 4891

Csáki Erika
projektmenedzser
cserika@iroda2000.hu
+36 30 145 364

Vigóczki-Szabó Szilvia
projektmenedzser
szilvi@iroda2000.hu
+36 30 172 2839

Pergel Brigitta
projektelőkészítő
brigitta@iroda2000.hu
+36 30 239 1086

Amiben segíteni tudunk:

- Helyszíni felmérés, műszaki és belsőépítészeti tanácsadás a bútorok kiválasztását és elhelyezését illetően
- Egyedi igényekre szabott árajánlat elkészítése (a beszerzési igénnyel rendelkező partnereink által összeállított táblázatot – előzetes egyeztetés alapján – át tudjuk dolgozni a KEF Portálon megtalálható termékeinkre, hogy az teljes egészében megfeleljen az Önök igényeinek.
- A megvásárolt bútorok teljesítési helyszínre történő kiszállítása és szakszerű összeszerelése

Munkájuk megkönnyítése érdekében a KEF Portálon történő kereséshez készítettünk egy rövid, képekkel illusztrált útmutatót.